Nejčastější otázky Pobyty

Kde mohu najít podmínky platby své rezervace?
Booking.com celkovou cenu pobytu z karty stáhne v momentě vytvoření rezervace. Pokud hledáte více informací o Vaší platbě, podívejte se prosím do e-mailu s potvrzením rezervace.
Budu něco platit při příjezdu do ubytování?
Někdy od vás může být při příjezdu požadováno uhrazení daní a poplatků. V takovém případě informaci o požadované částce uvidíte před provedením rezervace a v e-mailu s potvrzením. Pokud tato informace není uvedena, neměla by po vás být při příjezdu požadována žádná platba.
Mohu svoji rezervaci zrušit?
Pokud je Vaše rezervace bez možnosti vrácení peněz, nemůžete ji zrušit. Pokud máte rezervaci se zrušením zdarma nebo s částečným vrácením peněz, podmínky zrušení a s ním spojené poplatky najdete v e-mailu s potvrzením rezervace nebo na stránce s potvrzením rezervace, kterou si můžete otevřít ve svém účtu v sekci Rezervace.
Jak mohu požádat o dřívější či pozdější check-in nebo check-out?
Pokud chcete požádat o dřívější či pozdější check-in nebo check-out, kontaktujte prosím 1 až 2 dny před příjezdem přímo ubytování. Splnění požadavku nelze zaručit, ale je možné, že Vám ubytování vyhoví.
Jak si mohu rezervaci přidat do svého účtu?
Rezervaci si přidáte snadno: Ve Vašem účtu otevřete odkaz: Nemůžete najít některou rezervaci? Následně vložíte číslo rezervace a PIN.
Máte dotaz ohledně rezervace na Booking.com?
Ohledně dotazu k rezervaci můžete kontaktovat společnost Booking.com přímo: – na webu lze spravovat rezervace online, – nebo telefonicky za běžný tarif v českém jazyce: +420 221 475 750 nebo +420 221 475 700 (úřední hodiny)

Nejčastější otázky FKSP

Výplata z fondu FKSP od 1. 1. 2024
Změny, které v oblasti FKSP nastaly od 1. 1. 2024: ◼️ zrušení vyhlášky o FKSP, ◼️ snížení základního přídělu do fondu z 2 % na 1 %, ◼️ povinnost použít nejméně 50 % základního přídělu do fondu na produkty spoření na stáří zaměstnanců, ◼️ výše uvedené změny se týkají i subjektů, které nepodléhaly dosud povinnosti postupovat podle vyhlášky FKSP (např. veřejné vysoké školy, veřejné výzkumné instituce). ◼️ použití fondu kulturních a sociálních potřeb stanoví právní předpis, kolektivní smlouva, kolektivní dohoda nebo vnitřní předpis, proto si sama organizace nastaví individuální pravidla pro čerpání od 1. 1. 2024. ◼️ Účelově vázanou část přídělu organizace musí použít na produkty spoření na stáří zaměstnanců. Volnou část přídělu lze použít v souladu se smyslem a účelem fondu.
Kdy bude rezervace potvrzena?
Rezervaci Vám zprostředkujeme ihned a zašleme vám ji spolu s fakturou nebo po zaplacení faktury u nevratných rezervací. Objednávky budou zpracovány chronologicky podle času jejich obdržení. Objednávky splňující veškeré náležitosti budou zpracovány do 24 hodin. Ve dnech pracovního volna, státních svátků a předem oznámených termínů se Objednávky nezpracovávají.
Jak bude rezervace zaplacena?
Ve většině případech zasíláme s fakturou i potvrzenou rezervaci pobytu. Pro vytvoření rezervace (kromě nevratných) nevyžadujeme žádnou platbu předem. Jakmile je faktura uhrazena během několika hodin Váš pobyt zaplatíme a zašleme Vám potvrzení o úhradě. Peníze klientů tedy neleží na našich účtech a Vaše rezervace je uhrazena v nejkratším možném čase.
Jaký je postup objednávky rezervace pobytu?
Postup rezervace pobytu přes FKSP je následující: Klikněte na odkaz, který Vás přesměruje na hlavní web e-booking.cz. Na webu vytvořte objednávku, kde budete potřebovat IČ zaměstnavatele a údaje k plánovanému pobytu. V rámci objednávky je také možné zvolit FKSP poukaz. Po odeslání objednávky Vám zašleme fakturu a připravíme rezervaci. Je to rychlý a pohodlný způsob, jak využít FKSP příspěvek na Váš pobyt.
FKSP Poukaz
S naším poukazem Vám zajistíme pobyty od Booking com. Poukaz platí jeden rok od jeho nákupu. Částka poukazu bude odečtena z celkové výše ceny pobytu. Poukaz Vám zašleme e-mailem po úhradě faktury.Poukaz je nepřenositelný a musí ho čerpat zaměstnanec uvedený na poukazu. Poukaz lze čerpat pouze nepeněžní formou tj. objednáním rekreačního pobytu. Pro čerpání vyplníte Objednávku na naší stránce e-booking.cz/uplatnit-poukaz
Poplatky
Služba zprostředkování rezervace je hrazena z provize pro cestovní agentury. U rezervací s cenou od 3000 Kč Vám fakturujeme cenu rezervace, kterou za Vás uhradíme- tedy bez dalších poplatků. U nižší ceny rezervace bude celková cena zvýšena o malý poplatek pokrývající náklady na tuto službu. Zprostředkování rezervace: ◼️ ZDRAMA od ceny rezervace 3000 Kč a výše, ◼️ 150 Kč za rezervace do ceny pobytu 2999 Kč včetně.Ostatní poplatky:◼️ Zahraniční bankovní převod: 200 Kč, ◼️ Zrušení rezervace ze strany klienta: 250 Kč. Případné poplatky budou započteny do celkové ceny.

Nejčastější otázky Dárkové poukazy

Jak objednat dárkový poukaz?
Postup objednání dárkového poukazu od e-booking.cz: Klikněte na odkaz, který Vás přesměruje na hlavní web e-booking.cz. Na webu vytvořte objednávku dárkového poukazu. Při platbě si můžete vybrat mezi platbou kartou nebo bankovním převodem. Po úspěšné platbě obdržíte dárkový poukaz, který lze snadno využít na rezervaci pobytů dle nabídky na e-booking.cz.
Do kdy musím dárkový poukaz uplatnit?
Dárkový poukaz má platnost 365 dní od data nákupu. Datum konce platnosti je vytištěno na přední straně poukazu.
Kde si mohu objednat pobyt?
Pobyt si objednáte na naší stránce https://e-booking.cz/vyplanit-poukaz
Mohu si za dárkový poukaz zakoupit dražší pobyt, než jaká je jeho hodnota?
Ano, můžete. Rozdíl je nutné samozřejmě doplatit.
Může poukaz uplatnit někdo jiný než nakupující?
Ano, dárkový poukaz je přenosný a může ho uplatnit kdokoliv, kdo se jím při výběru dovolené prokáže.
Mohu mít poukaz ještě v den objednání?
Ano, pokud ho objednáte a zaplatíte online platební kartou, pošleme vám ho ve formátu pdf e-mailem. Pak už stačí jen vytisknout a darovat.